חוות דעת עובדי כלנית כרמון - עבודה בכלנית כרמון
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    כלנית כרמון  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 94 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בכלנית כרמון?

Theworker > חוות דעת כלנית כרמון

חוות דעת של עובדי כלנית כרמון

40 - 31 מתוך 94
share on facebook
באופן אישי - לא ממליץ  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2019 23.03.2019
יתרונות: אין בכלל יתרונות הכל רק חסרונות
חסרונות: 1. משכורת נמוכה, בדרך כלל 25% נמוכה מהמשכורת הממוצעת.
2. תחלופת עובדים מאוד גדולה
3. אומרים שאפשר להתקדם, לא קורה, גם אין מי יודע מה העלאת שכר.
4. החזר נסיעות לפי חוק, פנסיה לפי חוק = המינימום. לא תמיד מכסה.
5. רכישת ניסיון, אפשרית, אבל עד תקרה מסוימת ודי נמוכה. לאחריה כדאי לחפש עבודה בחברה אחרת לדעתי.
8. מתודיקות עבודה מיושנות שנועדו לשמור על חוזים אצל הלקוחות.

לא מקום לכל החיים  
עבד/ה בתפקיד אבטחת מידע בין השנים 2004 - 2008 21.03.2019
יתרונות: טובה להתחלה ללא התקדמות
חסרונות: לא מקום לכל החיים
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לפעמים עדיף לחפש מקום טוב לטווח רחוק  
עבד/ה בתפקיד מנהל צוות / אחמ"ש בין השנים 2018 - 2019 09.01.2019
יתרונות: המון השקעה החומר האנושי מבחינה של קורסים יכולת השפעה ומעורבות בארגון
חסרונות: חוסר יציבות כללי במקום אין אופק או יציבות

חברה נחמדה סהכ. יש תחושה של ביטחון תעסוקתי  
עבד/ה בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה) בין השנים 2012 - 2016 21.11.2018
יתרונות: חברה הוגנת
סביבה נחמדה
אנשים טובים
חסרונות: אין השקעה ברווחה
חברה טובה להתמקצע בה

עבדות מודרנית, ועוד הפתעות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2018 20.08.2018
יתרונות: אנשים מתחברים תוך כדי יאוש
חסרונות: קבלן שנותן שירות לקבלן - ללקוח קצה (הוט)

לא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב לשם  
עבד/ה בתפקיד טכנאי מחשבים בין השנים 2017 - 2017 25.07.2018
יתרונות: החברות שעובדים בהן לפעמים יש בהן תנאים טובים
חסרונות: יחס ואווירה לא טובים לדעתי
ביטחון תעסוקתי מוטל בספק מהיום הראשון
שכר נמוך
הרגשה כללית שהחברה "לא בצד שלכם" כעובדיה

חברה טובה להתחיל בה אך לא להישאר הרבה זמן  
עבד/ה בתפקיד מנהל מוקד בין השנים 2013 - 2018 12.07.2018
יתרונות: אין מנהל על הראש כל הזמן
נותנים חופש עבודה אצל הלקוח
יחס אנושי וטוב
חסרונות:
זו לא חברה לגדול ולהישאר בה שנים לדעתי
שכר מאוד נמוך - צריך להילחם על שכר

התחלה טובה בתפקיד  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2012 - 2014 20.05.2018
יתרונות: תפקיד ראשון אחרי השחרור, תפקידי תמיכה טכנית בהרבה חברות שונות. עבודה עם טכנולוגיות שונות. טוב להתחלת הדרך, ללמידה וצבירת ניסיון.
חסרונות: שכר נמוך יחסית.

כלנית - לא התרשמתי  
עבד/ה בתפקיד מנהל מערכות מידע בין השנים 2016 - 2018 07.05.2018
יתרונות: היתרון היחידי של החברה, אולי שני יתרונות.

1. אפשר לרכוש ניסיון למי שאין.
2. כלנית חברה גדולה וקיימים המון הזדמנויות לתפקידים זוטרים.
חסרונות: 1. משכורת נמוכה, בדרך כלל 25% נמוכה מהמשכורת הממוצעת.
2. תחלופת עובדים מאוד גדולה
3. אומרים שאפשר להתקדם, לא קורה, גם אין מי יודע מה העלאת שכר.
4. החזר נסיעות לפי חוק, פנסיה לפי חוק = המינימום. לא תמיד מכסה.
5. רכישת ניסיון, אפשרית, אבל עד תקרה מסוימת ודי נמוכה. לאחריה כדאי לחפש עבודה בחברה אחרת לדעתי.
8. מתודיקות עבודה מיושנות שנועדו לשמור על חוזים אצל הלקוחות.

חברה טובה הדואגת לכח אדם המועסק שלה  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2016 - 2017 06.05.2018
יתרונות: מקצועים, נתינת ידע לעובדים.
חסרונות: לא נתקלתי בחסרונות


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  כלנית כרמון    
 
 
500 עובדים
משרדים ראשיים: הרצליה
 
 
  החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.